Burası Bi Dünya

Hotmail ve Msn’e Kayıt Olmak !

Posted on: Temmuz 14, 2008

Hotmail.com‘un değişmesiyle Üyelik biraz karışık bi duruma geldi..Size hemen Kısa yoldan nasıl @hotmail.com adresi açabilirsiniz onu gösterelim.. Biz Buna Arka Kapı diyoruz çok basit ve Hızlı bir yoL..

Evet Başlıyoruz..Öncelikle Hotmail.com anasayfasından Hesap açmak çok ama çok zahmetli O yuzden Hemen kısa yol’a geçiyorum..
Yapmanız gereken Account Services hotmail bize bıraktığı arka kapıya giriyoruz..ve KAYDOL butonuna tıklıyoruz..Karşınıza 2 Seçenek gelecek
  • Evet, e-posta adresim kullanılsın
  • Hayır, beni ücretsiz MSN Hotmail e-posta adresi edinmem için kaydet

E-Posta Adresim Kullanılsın

Daha önceden Almış oldugunuz Email adreslerinizi ( yahoo, mynet ) msn Olarak Kullanmak için saglanan bölümdür..Eğer mynet gibi email Hesabınız msn olarak kullanmak isterseniz bu seçenegi tıklıyoruz..

Hayır, beni ücretsiz MSN Hotmail e-posta adresi edinmem için kaydet

Bu bölüm Normal @hotmail.com adresi Almak için Kullandıgımız bölüm İşaretleyip DEVAM diyoruz..Vee Üyelik bölümü Karşımızda..Gerekli bilgileri doldurun ve Kabul Ediyorum seçenegini tıklayin..Doğrulamanızı isticek yapmanız gereken sadece kutucuga Almış oldugunuz adresi tekrar yazmak ve dogrulamak..

Yeni hesabınız Hayırlı Olsun…


yeni msn adresi almak, msn hesabı açmak, hotmail msne kayıt olamıyorum,nasıl hotmaile kayıt olabilirim, msne nasıl kayıt oluyorum, yeni msn kullanmak, hotmail üyeligi açmak

19 Yanıt to "Hotmail ve Msn’e Kayıt Olmak !"

yeni adres almak

hotmail çok başarılı bir site üye olmak istiyorum

msn adresi açmaya çalışıyorum ama msn adresi bir harfle başlamakıdır yaziyo anlamadım gitti lütfen açmama yardımcı olun

bu ulkede hala hotmail accountu alamayan salaklar varmi acaba

harbi ya benim kaçıncıydı bu :??

çok güzel

çok güzel harıkaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

bence harika uye mi kabul edin

ya knıght oynuyorum kayıt oldum ban yedim .D

hariiiiiiiiiiiiiikkaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
darısı olmayanların başına

teşekkürrrrrrrrrrrllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

selam herkese

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

